1st camp

НИТХ-ын Тэргүүлэгчдийн 2014 оны 8 дугаар сарын 13-ны 132 дугаар тогтоолоор “Автобус нэг” ОНӨААТҮГ-ыг 10 дугаар сарын 31-ний өдөр татан буулгаж, “Зорчигч тээврийн нэгтгэл” ОНӨААТҮГ-ын 1 дүгээр бааз болгон шинэчлэн зохион  байгуулсан.

Тус үйлдвэрийн газрын 1 дүгээр бааз нь анх БНМАУ-ын СнЗ-ийн 1954 оны 3 дугаар сарын 13-ны өдрийн 77 дугаар тогтоолоор БНМАУ-ын Тээврийн Яамны харъяанд нийслэлийн хөдөлмөрчдөд үйлчлэх бие даасан “Автобус-Такси моторын бааз” нэртэйгээр байгуулагдсан. Тухайн үед тус бааз нь 10-20 хүний суудалтай 28 автобустай өдөрт 4450 хүнд үйлчилдэг байлаа.

In 1959, it was made into two independent bases: Bus Depot and Taxi Base.

Нийслэл хот өргөжихийн хирээр үйлчилгээг төрөлжүүлэн 1985 онд 1, 2 дугаар парк, засварын станц гэсэн аж ахуйн тооцоотой нэгж бүхий  “Автобусны комбинат”, 1987 онд Троллейбусны үйлчилгээ нэвтрүүлж, “Зорчигч тээврийн комбинат”  болгон өргөжүүлсэн

The history of the bus combo has been brightened by many of the top labor leaders who have been recognized for their work, including Driver D. Balgansuren, who conducted 500,000 km for the first time without overhauling a ZiL-158 bus on the 20th anniversary of the bus depot in 1974, In 1981, on the 60th anniversary of the People's Revolution, the driver Ts. Luvsanwandan, who conducted 300,000 km of the SHM-11 bus without major repairs for the first time, was awarded the title of Meritorious Transporter of the People's Republic of China.

1984 онд Улаанбаатар хотын 60 жилийн ойгоор зорчигч тээврийн 6 удаагийн “Улсын аварга” жолооч Д.Дамдинсүрэн “БНМАУ-ын баатар” цол хүртсэн байна.

In 1990, the Passenger Combine was abolished and organized into Bus Bases 1 and 2 and the Trolleybus Combine.

The government has always focused on public transport, modernizing rolling stock and introducing new technical technologies.

1995-1997 онд Япон улсын засгийн газрын буцалтгүй тусламжаар Улаанбаатар хотын зорчигч тээврийн үйлчилгээг сэргээх төсөл 3 үе шаттайгаар бүрэн хэрэгжиж Ниссан Дизель маркийн 60, Хино маркийн 40 нийт 100 автобус, түүний дагалдах сэлбэгийг нийлүүлэв. Мөн эдгээр автобусанд засвар үйлчилгээ хийх тухайн үеийн тэргүүний технологиор баригдсан, жилд 100 автобус засварлах хүчин чадал бүхий Засвар үйлчилгээний станцыг барьж байгуулан 1997 оны 03 дугаар сарын 05-нд хүлээлгэн өгсөн юм. 1997 оны 6 дугаар сард  хоёр улсын Засгийн газар тусламжийн дээрхи автобусыг хувьчлахгүйгээр тохирсон тул Улаанбаатар хотын Засаг дарга бөгөөд Улаанбаатар хотын Захирагчийн 1997 оны А/98 дугаар захирамжаар “Автобус-1” компанийн бүтэц зохион байгуулалтанд  өөрчлөлт хийв. Энэхүү захирамжийн дагуу Японы тусламжийн автобусыг төрөлжүүлэн зохион байгуулж, Хан-Уул дүүргийн 3 дугаар хороонд хуучин “Автобусны 1 дүгээр парк”-ийн  байранд  байрлуулав. Харин Дарь-эх, Дамбадаржаа, УБИС, Дэнжийн мянга  чиглэлд үйлчилдэг автобус, жолооч, кондуктор засварчид, захиргааны ажилтнууд, хуучин засвар үйлчилгээний станц, конторыг “Автобус-3” компанид шилжүүлэн өгсөн.

Японы тусламжийн автобуснуудыг 1995-2009 оны хооронд 14 жил үр бүтээлтэй ашиглаж, дундаж гүйлт 1 000 000 км давжээ. Иймд тус компанийн захирал Шагдарын Дашцэрэн 2000 онд Гавъяат тээвэрчин, 2006 онд Монгол улсын Хөдөлмөрийн баатар цолоор шагнуулав. Түүнчлэн 2014 онд Автобусны баазын 60 жилийн ойгоор Япон улсын автобусыг 12 жил жолоодож, 1 сая км явуулж 170 сая төгрөгийн орлого байгууллагад оруулсан жолооч Ишдоржийн Рэнцэндорж, Буянтогтохын Оюунбаатар, 2015 онд Автотээврийн 90 жилийн ойгоор Ерөнхий инженер Норлоогийн Зориг нар “Гавъяат тээвэрчин” цол хүртсэн юм.

In February 2009, the fleet was upgraded with 150 Korean-made DAEWOO BS-106 buses under government investment as part of the Metropolitan Public Transportation Improvement Project. These buses still serve the 15 public transport routes of the capital quickly and culturally The 1st Base has 4 offices: Transportation and Services, Technology, Financial Accounting, and Human Resources, it has 4 operational sections.

Автобусны баазын дарга

1954-1955 он  Навааны Пүрэвжал

1955-1958 он Бандьхүүгийн Ламжав

1958-1960 он Лувсанчоймболын Сангичойндон

1960-1961 он Сосорын Юндэн

1961-1963 он Гарамын Батсүх

1963-1966 он Сэрээнэнгийн Бүрнээбаатар

1966-1976 он Охины Самбуу

1976-1977 он Гомбожавын Лхамсүрэн

1977-1979 он Жанцангийн Дорждэрэм

1979-1982 он  Дэмбэрэлийн Совд

1982-1989 он Шагдарын Дашцэрэн

1989-1990 он Бүүвэйн Энэбиш

Автобус-1″ ОНӨААТҮГ-ын дарга

1990-1994 он Ядамын Лхагвасүрэн

1994-1997 он Норлоон Зориг

1997-2009 он Шагдарын Дашцэрэн

2009-2011 он Лхүндэвийн Найдан

2011-2012 он Готовын Төмөрбаатар

2012 -2014 он Цогтоогийн Одонтунгалаг

“Зорчигч тээврийн нэгтгэл” ОНӨААТҮГ-ын 1  дүгээр баазын дарга

2014-2016 он Сэлэнгийн  Ононбаяр

2016-2019 он Бадмаарагийн Бат-орших

2019 оноос Дашнямын Батбаяр

          Улаанбаатар хотын Зорчигч тээврийн Тарифын өөрчлөлт

•           1954.03.15   том хүн 1 буудлын 15 мөнгө, дунд сургуулийн хүүхэд буудал харгалзахгүй 10 мөнгө төлж, бага насны хүүхэд үнэгүй зорчих.

•           1960.01.01-1991.01.15  том хүн буудал харгалзахгүй 50 мөнгө, хүүхэд 20 мөнгө

•           1991.01.15 том хүн 1 төгрөг,хүүхэд  50мөнгө

•           1993.01.01 том хүн 3 төгрөг хүүхэд 1 төгрөг

•           1993.06.15 том хүн 10 төгрөг  хүүхэд 3 төгрөг

•           1994.06.01 том хүн 30 төгрөг  хүүхэд 10 төгрөг

•           1995.10.01 том хүн 50 төгрөг  хүүхэд 25 төгрөг

•           1996.09.14 том хүн 100 төгрөг хүүхэд 50 төгрөг

•           1999.11.15 том хүн 200 төгрөг хүүхэд 100 төгрөг

•           2008.12.30 том хүн 300 төгрөг хүүхэд 100 төгрөг

•           2012.07.27 том хүн 400 төгрөг хүүхэд 200 төгрөг

•           2014.01.25 том хүн 500 төгрөг хүүхэд 200 төгрөг

•           2015.7.26 наас цахим төлбөрийн хөтөлбөр хэрэгжсэн